پست ویژه مثلثات

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ...

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ... : فیسبوک گوه می خورد جلوی اشاعه و کار علمی مرا می گیرد.. www.dinbali.com pi...

۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

شاه كليد حياتي علم و صمعت( هشدار )

با توجه به كارهو ابتكارات ان=جام شده و چاپ شده ام . شيوه هاي من با تمام كارهاي گذشته گان متفاوت است . دقت و ظرافتي كه دارند خارج از توصيف اند . ( يك ضربدر ده بقوه منهاي سي )كه دارند خارج از توصيف اند.
خردمندان از گذشته عبرت مي گيرند.. دانشمندان بسياري به دنيا آمده و رخت به سراي كشيده اند
آنان در زمان حيات خود آثار ي پديد آورده اندكه بسياري از آنها در دسترس ما نيست.
علت آن كه آثارشان ازبين رفته است : اين نيست مگر حماقت و بي كفايتي سردمداران وقت و بي عقلي بارماندگان كه در همه ازمنه عموميت دارد.
من عقبه ندارم. ورثه لايق ندارم .نوشته هاي با ارزش چاپ نشده ام كه بيشتر تراز چاپ شده ها هستند .بدست اين افراد مي افتد و چون بوي ماديات نمي دهند.بسرعت نابود مي شوند.
پس .قبل ار آن كه در آينده نسبت به كارهاي من وبه مطالب عاري از حقيقت متوسل شويد . نظرات باطل در مورد آنها بدهيد . تا خودم هستم فرصت را غنيمت شمريد با هم تبادل نظر نمائيم.
حسن دينبلي   بنيانگذار هندسه مدرن در جهان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر