پست ویژه مثلثات

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ...

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ... : فیسبوک گوه می خورد جلوی اشاعه و کار علمی مرا می گیرد.. www.dinbali.com pi...

۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

جامعه علمي صنعتي جهان روي سخن من با شما است

تمام كارهاي عطيمي را كه در گذشته انجام داده ام تحت الشعاع كار امروز من است.
اگر اهل علم و دانش باشيد بايد بدانيد كه تا كنون  كسي نتوانسته است طول وتر هاي دايره را به دقت مستدل و منطقي محاسبه نمايد.تمام دانشمندان محترم و معزز در اين باره ناتوان و نا موفق بوده اند.
از آسيب هاي ناشي از محاسبات غلط وترهاي دايره عالمان بخوبي اطلاع دارند.مصلحت انديشي آنان مانع افشاي حقايق شده است.
من به لطف الهي تلاش نافرجام چند هزار ساله دانشمندان را به سرانجام رساندم.
علم را پاس داريد .براي حفظ جان و مال مردم ارزش قائل شويد.
ازاين دستاورد حياتي استقبال كنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر