پست ویژه مثلثات

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ...

مثلثات: خلاقیت های من با ستاره و پرگار تمام مجامع علمی در ... : فیسبوک گوه می خورد جلوی اشاعه و کار علمی مرا می گیرد.. www.dinbali.com pi...

۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

مجامع علمي و صنعتي جهان

روي سخن من با شما است.
تمام كارهاي عظيمي را كه در گذشته انجام داده ام جملگي تحت شعاع كار امروز من است.
اگر اهل علم و دانش باشيد .بايد بدانيد كه تا كنون كسي نتوانسته است طول وترهاي دايره را به دقت .مستدل و منطقي محاسبه نمايد.
تمام دانشمندان محترم و معزز . دراين باره ناتوان و نا موفق بوده اند.
از آسيب هاي ناشي از محاسبات غلط وتر هاي دايره عاقلان بخوبي اطلاع دارند.مصلحت انديشي آنان مانع افشاي حقايق شده است.
من به لطف الهي تلاش نافرجام چند هزار ساله دانشمندان را به سرانجام رسانده ام.
علم را پاس داريد. براي جان و مال مردم ارزش قائل شويد.از اين دستاورد حياتي عظيم عامي صنعتي استقبال كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر